top of page

Ernestas S. 10a

Man dalyvaujant projekte „Pasimatymas su Berlynu“ pirmiausia labai patiko užduočių darymas su savo komanda. Buvo tikrai labai smagu ieškoti objektų ir atlikti užduotis su žmonėmis, kuriuos tikrai gerbiu ir artimai bendrauju. Antra, susipažinau su nemažai naujų įdomių ir smagių žmonių, su kuriais tikrai linksmai praleidau laiką, išgirdau daug istorijų ir galėjau jiems papasakoti savąsias. Aišku, pats Berlynas labai gražus miestas, pilnas senovinės architektūros. Buvo ir daug negražių vietų, bet juk nieko nėra tobulo.  Labiausiai stebino, koks didelis skirtumas matosi tarp rytinio ir vakarinio Berlyno.

Šios kelionės metu patyriau įvairiausių įspūdžių:  mačiau gražius pastatus, daug laiko praleidau su draugais. Aišku, ne visi įspūdžiai puikūs, erzino, kai reikėjo mažų vaikų klausyti ar juos tramdyti, bet aš pats buvau vaikas, tai nieko negaliu sakyti. Labai dėkoju mokytojams, kurie prigriebė mane kartu, taip pat visiems seniems bei naujiems draugams, dėl kurių  ši kelionė yra įsimintina.

Ernestas B. 10a

Man projektas „Pasimatymas su Berlynu” patiko dėl daug dalykų.  Pirmiausia keliavau su dauguma pažįstamų žmonių, todėl susikalbėti  mūsų grupėje nebuvo problema. Taip pat buvo puiki proga susipažinti su tais, su kuriais bendraudavau mažai.

Berlyno taip pat kaip ir Varšuvos žmonės buvo nuostabūs, abu miestai buvo be galo gražūs, bet aš pastebėjau, kad Berlyno ir Varšuvos architektūros stiliai yra labai skirtingi. Tai mane stebino, kaip dvi šalys, esančios taip arti viena kitos, gali turėti tokias skirtingas ir gražias kultūras.

Tikrai dėkoju mokytojams ir visiems, kurie keliavo, už šitą nepamirštamą kelionę.

Aurėja 7B

Labai džiaugiuosi, kad važiavau į šią kelionę. Buvo labai smagu pamatyti Berlyną savo akimis, o ne nuotraukose. Buvo įdomu sužinoti apie Vokietijos istoriją, architektūrą, pamatyti ir pasivaikščioti lankytinose vietose.

Dar buvo labai smagu fotografuoti Berlyną ir Varšuvą, nes miestai yra neapsakomai gražūs. Buvo smagu atlikti užduotis su draugais, įsigyti laisvu laiku suvenyrų, paragauti naujų skonių.

Mane labai sužavėjo tai, kad Berlyne ir Varšuvoje namai statomi vienas šalia kito ir yra skirtingų spalvų; kad žmonės labai malonūs abiejuose miestuose. Buvo keista, kad Berlyne, tokiam dideliame mieste, kai mašinų visur pilna, žmonės vaikšto per raudoną šviesoforo signalą, o mašinos visada pypsi tiems žmonėms.

P.S.  Mažas pastebėjimas, kuris man nelabai patiko, yra tai, kad Vokietijoje visuose tualetuose reikia brangiai mokėti, o Varšuvoje jie nemokami.

Laura 11

Projekto ,,Pasimatymas su Berlynu’’ metu susipažinau su naujais žmonėmis, pamačiau kitas šalis, miestus. Buvo gera išvažiuoti iš Lietuvos ir išvysti kažką naujo- Varšuvą ir Berlyną. Berlynas yra vienas iš seniausių, gražiausių ir įspūdingiausių miestų, kokį man teko matyti. Stebino, kad žmonės Berlyne buvo labai draugiški ir kultūringi. Dar vienas dalykas, kuris man įsiminė apie Berlyno žmones, kad jie būna savimi, nesidrovi parodyti savo unikalumą. Nors Berlyne buvome neilgai, tačiau pamatyti spėjome daug ką. Keliaudami buvome ir Varšuvoje. Ten pasivaikščiojome po senamiestį, pamatėme nuostabią architektūrą. Lyginti šių dviejų nuostabių miestų negalima, jie abu turi savo skirtingas kultūras, stilius, žmones.

Ši kelionė paliko labai daug įspūdžių, gerai praleistą laiką su draugais, visokiausių emocijų ir tikrai liko atmintyje. Taip pat ši kelionė leido suprasti, kaip stipriai myliu Lietuvą ir kaip jos pasiilgstu.

Mokytoja Daiva

Aš irgi noriu pasidalinti savo emocijomis po „Pasimatymo su Berlynu“. Pirmiausia, tai buvo labai taikliai parinktas projekto pavadinimas. Realiai pasimatymas visada būna svarbi ir jaudinanti patirtis, kai įvairių jausmų mišinys mus lydi iki šio įvykio ir jo metu. Man buvo labai smagu matyti, kaip visi uoliai ruošiasi šiam susitikimui, analizuoja Berlyno specifiką, kaip jis turėtų būti pažintas, mokosi reikšmingų frazių.

Nors kelionė iki Berlyno yra ilga, ji buvo verta kiekvieno kilometro ir kiekvienos minutės, praleistos autobuse. Keliaujanti grupė atsiskleidžia ir susiduria su įvairiausiomis patirtimis, kurios išlieka atmintyje visam gyvenimui.

Išklausius gidės pasakojimo pagalvojau, kad Berlynas galėtų būti palygintas su žmogumi, kuris atsigavo po sunkios ligos ir dabar nuoširdžiai dalijasi savo praeitimi ir pasiryžimu judėti pirmyn.

Pasimatymas visada intriguoja, priverčia nerimauti ir kiekvienas į jį atvyksta turėdamas savų lūkesčių. Aš pajutau, kad Berlynas yra tarsi magnetas, kuris traukia žmones iš viso pasaulio, kad jie galėtų patirti jo unikalumą ir energiją. Šis trumpas pirmasis pasimatymas yra pradžia ilgalaikiam santykiui ir aš būtinai dar čia sugrįšiu.

Aistė 7c

Kelionės pradžioje buvo gana neįdomu, bet greit nuotaika pakilo, kai išlipome iš autobuso ir  apžiūrėjome Varšuvą. Varšuvą aprodė gidė. Ji mums papasakojo daug įdomių dalykų apie Lenkijos istoriją, Varšuvos miesto architektūrą ir įžymius žmones. Po to turėjome šiek tiek laisvo laiko, patys galėjome geriau susipažinti su Varšuva. Pasivaikščiojome Varšuvos gatvėmis ir užsukome pavalgyti į piceriją. Vakare nuvykome į viešbutį. Visi buvome pavargę, todėl skubėjome ilsėtis po ilgos kelionės autobusu. Kitą rytą pusryčiavome ir kelionę tęsėme į Berlyną.

Iš pradžių aplankėme televizijos bokštą ir muziejų salą. Vėliau turėjome tris valandas laisvo laiko. Bevaikščiojant man suplyšo batas. Gana nemalonus įvykis, bet nesugadino mano nuotaikos.

Antra nakvynė buvo jau Lenkijos vienuolyne.  Pusryčiams buvo patiektas labai skanus maistas. Ten ilgai neužsibuvome ir tęsėme kelionę į vandens parką. Jis paliko neišdildomą įspūdį. Jame buvo didelis baseinas su dirbtinėmis bangomis, daug čiuožyklų ir burbulinių vonių. Buvo nedrąsu čiuožti čiuožyklomis, todėl su drauge daugiau laiko praleidome burbulinėje vonioje. Vandens pramogos ištirpdė nuovargį, patirtą autobuse.

Nors kelionė atgal į Lietuvą buvo ilga, bet smagi. Labiau visi susibendravome ir pradėjome planuoti būsimas keliones.

Toma 7b

Guten Tag!! Šitos kelionės įspūdžiai buvo  tikrai nerealūs, bet kuo jie buvo tokie įspūdingi?

Kelionė ,,Pasimatymas su Berlynu" buvo šauni, supratau, kad draugystė yra labai svarbi vertybė. Kelionėje susipažinau su naujais žmonėmis, su kuriais niekad nemaniau, kad bendrausiu. Ši kelionė visus mus suartino, o kaipgi? Mes pradėjome daugiau leisti laiko su pažįstamais, kurie iš pažįstamų tapo draugais, nes supratome , kad turime daug bendro. Šioje kelionėje mes keliavome po Lenkiją, Vokietiją  su savo naujais draugais. Niekada negalvojau, kad šitos 3 dienos bus vienos geriausių dienų, kurias esu patyrusi . Pamačiau šių šalių grožį ne viena, bet su geriausia drauge. Ačiū šiai kelionei, dabar žinau, kas yra tikra ir kas- ne.

Evija 6a

Nors ir labai anksti pirmą rytą teko keltis po kelionės, dėl to visai nesigailiu.

Važiavome mes ilgai, kol pasiekėme Varšuvą.  Ten apsilankius pirmą kelionės dieną jau buvo nuostabu. Nuvykus į Berlyną supratom- Varšuva - kruopelytė visų įspūdžių. Ten aplankėm, atrodo, viską, ką tik galėjome. Kelionės metu ir vienuolyne miegoti teko, nors iš pradžių pasirodė šiurpoka, bet tai juk niekis, kai turi nuostabias mokytojas netoliese, kurios mokėjo išspręsti visus nesklandumus ir pakelti nuotaiką.

Trečia diena davė daug adrenalino, kai leidomės vos ne nuo visų trisdešimt dviejų vandens čiuožyklų. O paskui laukė netrumpas kelias namo.

Grįžus tikrai nesigailiu, kad važiavau ir tikrai dar kelionę kartočiau.

Tadas 7a

Projektas ,,Pasimatymas su Berlynu” man patiko, nes įdomios buvo užduotys ir galėjau pamatyti pasaulį. Buvo labai įdomus Varšuvos senamiestis ir Berlynas. Šioje ekskursijoje sužinojau labai daug apie Lenkiją ir Vokietiją. Man labiausiai patiko, kad galėjome miegoti viešbutyje, nes buvo labai patogu. Labai skanus maistas buvo užsienyje, Lenkijoje valgiau picą.

Vandens parkas buvo labai didelis ir smagus, nes buvo labai daug ką veikti, deja, nespėjome visas vandens pramogas išbandyti. Kelionė buvo ilga ir autobuse buvo nuobodu, bet buvo malonu susipažinti su žmonėmis iš vyresniųjų klasių. Tikrai norėčiau, kad butų tokių projektų, nes labai linksma ir daug įgijau žinių.

Aleksandr 10a

Kelionė buvo įspūdinga bei pilna laimės. Patiko labai aplankyti miestai bei viešbutis, o ypač nakvynė vienuolyne.  Pastebėjau, koks didelis skirtumas tarp vakarų ir rytų Europos žmonių kultūros ir charakterių. Pati smagiausia kelionė dalis man buvo susipažinti su nuostabiais žmonėmis nuo septintokų  iki vienuoliktokų  ir laikas, praleistas  su klasės draugais.

Aurimas 7a

Kelionė buvo labai įdomi. Tik suerzino kelionės pradžia, nes visi ėmė skanauti savo sumuštinius ir man nepatiko įvairūs kvapai, sklandantys autobuse. Pati įdomiausia kelionės dalis buvo vandens parkas, kur tikrai labai nudžiugino.

Lenkija ir Vokietija tikrai nustebino savo grožiu, o labiausiai Vokietija ir sostinė Berlynas. Po Berlyną buvo labai įdomu vaikščioti. Ir jeigu būtų dar tokių projektų, tikrai norėčiau dalyvauti.

Ema 6a

„Pasimatymas su Berlynu“ man suteikė labai daug emocijų ir vaizdų. Tai tikrai padarė didelį įspūdį. Tie vaizdai mane užbūrė, negalvojau, kad tokie vaizdai tikri! Varšuvoje ir Berlyne jaučiausi kaip namuose❤️. Ir tikiuosi, kad ten nuvyksiu dar kartą . 🙂 Ir nemaniau, kad kai važiuoji su tokia mišria grupe,  jautiesi, kad važiuotum su šeima💗 . Labai ačiū Berlynui ir Varšuvai už istorijas ant sienų ir šypsenas žmonių veiduose. Ačiū jums visiems!💖

P.S. Buvo ir nelabai malonių akimirkų, bet nieko nėra neįmanomo!

Emilija 6a

Man projektas ,,Pasimatymas su Berlynu" labai patiko. Iš pradžių pirmąją dieną norėjosi miegoti, bet kai su gide pavaikščiojome po Varšuvą, atsibudau. Varšuva turi įdomių pastatų bei juokingai pavadintų kalnų.

Man labai patiko Berlynas. Labai gražūs pastatai. Įdomu buvo užlipti į Reichstago kupolą ir pasižiūrėti į Berlyną iš viršaus. Taip pat sužinojau daug įdomių dalykų apie šį Vokietijos miestą. Laisvu laiku Berlyne labai skaniai pavalgiau kebabų.

Patiko važiuoti su draugiškais žmonėmis. Autobuse liūdna tikrai nebuvo. Tik nepatiko, kad žmonės autobuse tyčia garsiai raugėjo. Šiek tiek nustebino nakvynė vienuolyne, bet prisijaukinome ir viskas buvo gerai. Trečią kelionės dieną nudžiugau ir nustebau, koks didelis mūsų laukia vandens parkas. Su draugėmis ėjome į trasas, buvo be galo smagu. Man labiausiai patiko vaivorykštės trasa. Pabuvome ir baseine su bangomis bei siaubo upėje. Skaniai pavalgiau ir po penkių valandų, kurios praėjo labai greitai, linksmai išvažiavome namo.

Kol važiavome, bandžiau suprasti, kaip greitai praėjo tos trys dienos, per kurias iš mūsų veidų neišblėso šypsena, skambėjo juokas ir muzika. O Berlyne nuotaiką praskaidrino ir šviečianti saulė. Ačiū už tokią nuostabią ir įsimintiną kelionę. ❤️

Danielė 10b

Kelionė į Berlyną truko tris dienas, vykome per Lenkiją. Nemažai laiko praleidome būdami autobuse. Kelyje patyrėme daug įvairių emocijų. Susibendravome su mūsų mokyklos mokiniais, kurių dar nepažinojome. Susipažinome su Lenkijos miestu - Varšuva. Varšuvoje buvo labai gražu, pilna įspūdingų pastatų ir nemažai atvykusių smalsių turistų, kaip ir mes. Turėjome gidę, kuri mus supažindino su Varšuvos istorija. Man labai patiko miesto pastatų architektūra ir užduotys, kurios buvo užduotos atlikti komandose kelionės metu. Nakčiai įsikūrėme ,,Hotel Cargo” Lenkijoje. Mane apgyvendino kambariuke su trimis mergaitėmis, vakaras praėjo tikrai geriau nei maniau. Atsikėlusi padėjau mergaitėms susiruoši toliau tęsti kelionę.

Anksti ryte vykome į Berlyną, aplinka ten buvo neapsakomai nuostabi. Aukšti įvairūs pastatai leido man jausti, lyg būčiau buvusi filme. Berlyne jaučiausi puikiai, nebuvo dėl ko jaudintis. Kelionėje patyriau labai daug ypatingų prisiminimų, kurių tikrai negalėsiu pamiršti.

Gita 11

„Pasimatymas su Berlynu“- būtent toks yra projekto pavadinimas. Dalyvavimas projekte truko ne vieną dieną, kadangi dar prieš kelionę gavome kiekvieną savaitės dieną po užduotėlę: kartais sudėtingesnę, kartais lengvesnę, tačiau kiekviena išsiskyrė savo unikalumu. Kai jau, rodos, baigėme vykdyti užduotis, kelionės pradžioje mokytojos paskelbė dar jų daugiau.

Užduotis atlikdami labiau susipažinome su Varšuva, kurią pravažiavome, pasivaikščiojome po senamiestį, tuomet pažinome jos grožį. Nors senamiestis ir atstatytas, vis tiek buvo labai įdomu. Po to vykome į Vokietiją, čia susipažinome su Berlynu, Vokietijos sostine, koks ir buvo pagrindinis kelionės tikslas. Berlyne turėjome ekskursiją po miestą, daug sužinojome įdomybių ir pagilinome savo turimas istorines žinias. Taip pat paragavome „Vokiškų kebabų“ , kurie buvo labai skanūs, bet jei ne užduotis, būtume neragavę.

Po kelionės nuoširdžiausiai rekomenduoju visiems- aplankykite Berlyną, tikrai nenusivilsite!

Mokytoja Vilija

Turbūt dar ilgai dėliosis įspūdžiai iš projekto „Pasimatymas su Berlynu“ į mūsų atminties ir emocijų lentynas. Norėčiau prisiminti, kaip gimė idėja tokiam projektui. Praeitais metais važiavome su pulkeliu mokinių iš Kaune vykusio konkurso, kurio pagrindinis prizas buvo kelionė į Berlyną. Mes jo nelaimėjome, labai nenusiminėme, bet tada mokiniams pasakiau: ,,o juk mes patys galime nuvažiuoti į Berlyną“!!! Spontaniškai pasakyta mintis niekur nedingo. Juolab, kad su mokiniais pasišnekam ir per pamokas, kad smagu būtų Vokietiją aplankyti. Esu vokiečių kalbos mokytoja ir suprantu, kaip nelabai patrauklu mokytis kalbos, kai ta šalis tokia tolima, tik, galima sakyti, įsivaizduojama.

Ir štai- paskelbiau apie projektą net nenutuokdama, ar jis pavyks, ar norės kas jame dalyvauti. Įsitikinau- gyvenime svarbiausia yra tinkami žmonės❤️ šalia. Nepaprastai džiaugiuosi, kad šalia manęs tarsi savaime atsirado mokytojos Daiva ir Donata ir nuostabiausia projekto dalyvių kompanija❤️. Nuo šeštoko iki vienuoliktoko. Esu labai laiminga, kad visa kompanija buvo labai aktyvi, uoliai ruošėsi ir mokėsi prieš ,,Pasimatymą su Berlynu“; kelionės metu stebino užsidegimu atliekant užduotis, linksmumu, geru humoro jausmu, rūpesčiu vieni kitais... ir dar daug labai gražių žmogiškų dalykų atsiskleidė tokioje ilgoje mūsų kelionėje. Naktį, kai jau grįžome į Priekulę išvargę, manau, labai nuoširdžiai autobuse skambėjo mūsų visų mums visiems ir sau patiems, ir tėveliams tariamas „AČIŪ“. Sakau dar kartą visiems DANKESCHÖN! Misija „Pasimatymas su Berlynu“ įvyko ir pavyko. Dabar laukiu mūsų kitų prasmingų projektų.

Mama Vilma

Sveiki, mielieji, norėčiau ir aš pasidalinti savo įspūdžiais apie nuostabią kelionę „Pasimatymas su Berlynu“.  Šiuo maršrutu keliavau antrą kartą, bet įspūdžiai, patirtys yra naujos . Labai noriu pasidžiaugti šaunių mokinių kompanija. Jūs labai savarankiški ir draugiški, mokate rasti sprendimus įvairiose situacijose, vyresni gebate padėti jaunesniems😘.  Nustebino mokinių klausoma muzika (tokios tikrai neklausau).

Pamatyti Varšuvą tikrai verta. Jos senamiestis įspūdingas. Berlyne labiausiai patiko Reichstagas. Tiesą sakant, dėl jo ir važiavau. Man tai buvo kažkas antgamtiško. Senove dvelkiantis pastatas puikiai dera su šių laiku statiniu- stikliniu kupolu . Man net pavyko pamatyti seimo darbą. Ačiū visiems. Ypač mokytojoms už drąsą,  organizuojant tolimą kelionę.  Įspūdžiai pranoko visus mano lūkesčius 💖.